VIL DU HA EGEN GOLFBIL?

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 26. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfklubben vurderer kjøp av tre nye golfbiler som erstatning for de eldste/dårligste bilene vi nå har.

Vi er interessert i å komme i kontakt med personer/firmaer som kan være interessert i å forhåndsbetale leie/sponse golfklubben med halvparten av kostnaden for en ny bil. Bilen vil da fritt kunne benyttes av denne personen i hele bilens levetid (satt til 8 år), og samtidig leies ut av golfklubben når personen ikke benytter den. Golfklubben står for alle kostnader knyttet til service, reparasjoner og batteribytte.

Pris for en Club Car Tempo er 70 000 kr + mva. Om du spiller en del golf, og ønsker å bruke bil, vil en investering på 35 000 kr + mva betale seg lenge før de 8 årene er utløpt.

Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund (93029228/asbjorn@arendalgk.no) om du ønsker å høre mer om muligheten.

PS! Håper å kunne bestille bilene før nyttår, så ikke vent med å ta kontakt:-)