Vil du hjelpe klubben med å plukke baller på rangen?

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 13. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Arendal & Omegn Golfklubb ble etablert og bygget med en stor dugnadsinnsats, men dessverre har det vært fallende interesse for å stille opp på dugnader. Mange er fortsatt flinke til å stille opp, men vi håper nå å få med enda flere som nå gjerne vil bidra.

For at medlemmer skal stille på dugnad er det en forutsetning at vi har meningsfulle og overkommelige oppgaver.

I første omgang har vi åpnet for at du som medlem selv kan sette deg opp på plukking av baller på rangen. Dette er noe vi trenger å få gjort daglig. Opplæring på maskin vil bli gitt til alle som setter seg opp på en eller flere datoer. Å plukke baller tar ca 30 minutter.

Systemer er enkelt: Du registrere deg på AOGKdugnad.no og velger i kalenderen hvilke dager du kan plukke baller.

På sikt vil vi også legge inn andre relevante oppgaver, som da vil bli distribuert til alle registrerte hjelpere.

Ditt bidrag gjør at vi kan frigjøre ressurser til å vedlikeholde og utvikle det flotte anlegget vi har!

Gå inn linken, registrer deg og velg selv datoer da du kan plukke baller på rangen: http://aogkdugnad.no/