Ny klubbtur til varmere strøk

Av: Helge Bjørn Stormo  |  Publisert: 17. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bli med på tur med klubben til Porto Santo i mars 2025!

Vi vil med dette presentere neste års klubbtur, som går til Porto Santos lørdag 15. til lørdag 22. mars 2025.

NYHET! Moderne boutique-hotell

Kun 500 meter til stranden
Gode fasiliteter som spa og treningsrom
Eksklusivt og avslappende for alle aldre
Velg uten pensjon, frokost eller All Inclusive

Velkommen til Vila Baleira Village – et moderne og eksklusivt hotell for alle aldre
Nyt et idyllisk opphold på Vila Baleira Village i rolige omgivelser og kun en kort spasertur fra Porto Santos fantastiske 9 km lange sandstrand. Dette er et lyst og moderne hotell som passer godt til både barnefamilier og voksne gjester.
Hotellet har et stort og delikat utendørs bassengområde, ta en forfriskende dukkert eller slapp av på solsengene og la solen varme deg. Ved bassenget finner du hotellets restaurant/bar som serverer smakfulle retter, snacks og drikkevarer gjennom dagen. Kun med en kort spasertur (500 meter) er du på sandstranden, hvor hotellets solsenger og parasoller venter på deg for en dag med ren avslapning.
På Vila Baleira Village er det romslige gjesterom som er lyst innredet. Alle rommene i hovedbygget har utsikt over bassenget, og de eksklusive villaene med soverom, stue og kjøkken, tilbyr et fredelig tilfluktssted og er et perfekt valg for familieferien.
Spaet byr på et stort utvalg av luksuriøse behandlinger for kropp og sjel, badstuen og det tyrkiske badet gir deg en behagelig avkobling. Søker du en mer aktiv ferie på Porto Santo? Vila Baleira Village har også et moderne og romslig treningsrom med apparater for både stykre- og kondisjonstrening. I tillegg vil du finne en rekke vandre- og trekking turer like utenfor inngangsdøren til hotellet.

Vila Baleira Village er godt tilrettelagt for alle, med heis i hovedbygget og tilgang til villaene på bakkeplan som gjør det enkelt for gjester med nedsatt bevegelighet/rullestolbrukere å nyte alle fasilitetene.

Porto Santo er en drømmedestinasjon for golfentusiaster med sin spektakulære 18-hulls bane designet av golflegenden Seve Ballesteros. Banen, som nylig ble kåret til «Verdens beste spirende golfdestinasjon 2019», ligger midt på øya og byr på utfordrende spill med vakre omgivelser.
På denne  suverene 18-hulls golfbanen er alle hullene unike. Seve Ballesteros design besitter hull som 6 par 3 hull, 6 par 4 hull og 6 par 5 hull, noe som skiller denne banen fra de fleste andre.
Det såkalte “Amen hjørnet” med utsikt over Atlanterhavet- 13, 14 og 15 hullene krever presisjon for enhver golfer. Disse hullene med sine fantastiske utsikptsunkter, er verdt et besøk for enhver golfer.
 Seve Ballesteros, som designet denne golfbanen, elsker å avslutte med et helt unikt hull som det siste i banen, et par 5 hull overseende en innsjø og en S-formet bunker, som er designerens signatur.

Fasiliteter

Avstander
Flyplass: 5,7 km
Sentrum: 4,4 km
Golfbanen: 4 km

Basseng/strand
9 km lang sandstrand
1 utendørs basseng
Gratis badehåndkle, parasoller og solsenger

Internett
Gratis Wi-Fi på hele hotellområdet

Utreise lørdag 15. mars 2025
Oslo Gardermoen - Porto Santo
 SAS
Hjemreise lørdag 22. mars 2025
Porto Santo - Oslo Gardermoen
 SAS

Hotel Vila Baleira Village - se hotellet her
    AIl inclusive
Dobbeltrom   10.745,- per perosn
Enkeltrom   12.245,- per person

Tillegg:
Inntil 6x greenfee
Golfbag
20kg innsjekket bagasje
5kg håndbagasje
Transfer hotel/flyplass
Ord. pris 2485,- per person

Vi har i utgangspungtet 20 plasser til disposisjon, så det blir "førstemann til mølla"

Vi trenger en forpliktende tilbakemelding innen 30.9.24 der det da betales et depositum på kr. 1500,-
Grunnen til den raske betenkningstiden er at det ikke vil bli bestilt starttider på golfbanen før depositumet er betalt.

Sjekk ut: www.amisol.no for mer informasjon