Vintergreener fra mandag 19. oktober.

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 14. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen 2020 går mot slutten og siste dag med sommergreener blir søndag 18. oktober. Fortvil ikke, det er fortsatt muligheter for å få spilt golf.

• Vinterbanen med 9 hull åpner mandag 19.10.
• Golfsimulatoren åpner fredag 23.10.
• Vår samarbeidsklubb, Bjaavann GK, holder etter planen åpen alle 18 hull ut neste uke (våre A-/student-/juniormedlemmer spiller gratis)

På mandag begynner vi med dyplufting, sandig og sprøyting av alle greenene. Vanningsanlegg og dreneringsanlegg skal spyles, og så lenge været tillater det vil utbedring av drenering og veier utføres.

2020-sesongen har vært ekstraordinær med nær en dobling sammenlignet med 2019 når det gjelder runder spilt av både medlemmer og gjester. Banen har heldigvis klart påkjenningen godt, og gitt oss gode spilleforhold gjennom hele sesongen. Nå skal den få hvile, og forhåpentligvis våkner den tidlig til våren uten skader etter vinteren!

En stor takk til alle medlemmer og gjestespillere som har besøkt oss i år. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste sesong!

PS! Grunnet kalde netter her oppe (fare for frost) blir det ikke mulig å bestille tider før kl 10:00 fremover.