ARENDAL & OMEGN GK + BJAAVANN GK = SANT

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 22. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ditt medlemskap i Arendal & Omegn Golfklubb har nå blitt veldig mye bedre.

Ditt medlemskap (A, Ungdom/student, junior, og junior familie) gir nå, utenom i juli, fritt spill på Bjaavann GK sin flotte 18-hulls bane i Kristiansand! Du har nå det råeste golfmedlemskapet i Agder!

Det er ikke sammenslåingen til ett Agder som trår i kraft ved nyttår som er motivasjonen bak dette samarbeidet, selv om timingen er god. Bakgrunnen for dette tette samarbeidet er å skape et bedre tilbud til deg som medlem og golfer på Sørlandet.

Etter hvert som E18 er modernisert er nå reisetiden bare en time mellom banene.

Samarbeidet vil også omfatte turneringer, der vi inviterer til, og markedsfører hverandres turneringer. Det ligger også potensiale for samarbeid på det sportslige, med felles treninger og kanskje felles lag i turneringer hvor vi hver for oss ikke klarer å stille lag.

Vi satser på stor golf-trafikk begge veier på E18 neste år!

Medlemskap i Arendal & Omegn koster fra 138 kr/mnd. Les mer, og meld deg inn her: https://arendalgk.no/bli-medlem