Bli med på Golden Child Open 2024!

Av: Helge Bjørn Stormo  |  Publisert: 26. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til veldedighetsturnering 29. juni. Det er mange påmeldte, både på hovedbanen og håndballgolf-banen, men vi har fortsatt plass til flere.

Golden Child er en veldedig stiftelse som samler inn midler i kampen mot kreft hos barn.

Påmeldingene til turneringen lørdag 29. juni begynner å strømme inn, både på hovedbanen og korthulls banen, men vi har fortsatt plass til flere.

Tilbakemeldingene vi får går litt på at det er vanskelig å finne et helt lag å melde på, og har derfor valgt å åpne opp for singel-påmelding.

For påmelding sender du en mail til sport@arendalgk.no, der du oppgir ditt medlemsnummer. Vi setter så sammen en ball eller to.

Turneringen på hovedbanen starter kl. 9 og det vil bli felles informasjon på utsiden av klubbhuset en halvtime tidligere, kl. 8.30.

Håndballgolf

Håndballgolfen på korthullsbanen er noe helt nytt. Flere lag har meldt sin interesse for å delta, men vi har plass til flere her også. Vi trenger en tilbakemeldig snarest mulig på hvor mange som ønsker å bli med, slik at vi får nok deltakerpremier. Turneringen starter fra hull 1. kl. 10.

Grilling

Grillen ved klubbhuset vil være klar fra rundt kl. 12 og utover. Morten Ommundsen fra Steenhuset i Arendal står for grillingen. Planen er at vi serverer grillet svinenakke med tilbehør, samt pølse i brød for de som ønsker noe enklere.

Premieutdeling

Premieutdeling blir fortløpende etter siste ball har kommet inn. Det er snakk om mange fine premier, som er gitt oss av næringslivet i regionen. Selve utdelingen blir gjort med en"ny vri".

Aktiviteter

På putting-greenen lager vi ulike aktiviteter som passer for alle, mens driving-rangen blir åpen hele dagen med muligheter for å slå litt baller.

Vi håper at det er mange som melder seg på turneringen,  eventuelt tar turen til vårt flotte anlegg denne dagen.

Husk at overskuddet denne dagen går uavkortet til stiftelsen Golden Child.