Vi presenterer våre samarbeidspartnere

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 10. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi setter stor pris på støtten fra lokale aktører. I tiden fremover ønsker vi å gi klubbens medlemmer en oversikt over våre verdifulle samarbeidspartnere. Først ut er Afiber.

Uten denne lokale støtten og bidrag, kunne vi ikke klart å gjøre Arendal & Omegn Golfklubb til den flotte arenaen som den er i dag. Samarbeidet er også en viktig del i arbeidet fremover og den videre utviklingen av AoGK.

«Vi i Afiber er veldig stolte over å være sponsor og samarbeidspartner med Arendal & Omegn golfklubb. Golfklubben og deres aktiviteter skaper glede og aktivitet for ivrige golfere i hele (Aust-) Agder. Anlegget ved Nes Verk er helt unikt og forvaltes på en fantastisk måte av klubben. At vi i Afiber kan bidra til en så viktig samfunnsaktør i området vårt er veldig gledelig».

Dette sier Andreas Frivold, som er daglig leder i den lokale bedriften med kontor på Langbrygga i Arendal sentrum.

Fiberbaserte tjenester

"Vi tenker langsiktig for å nå målet om å bli den foretrukne leverandøren av fiberbaserte tjenester i hele regionen (gamle Aust-Agder). Vårt mål er å være den lokale tilbyderen som yter den beste servicen, har det beste produktet og som kjenner regionen og dens innbyggere best.

Vi har nå over 10.000 husstander tilknyttet vårt fremtidsretta fibernett i gamle Aust Agder men ønsker oss alltid flere kunder. Med på laget har vi Altibox som tjenesteleverandør på TV og Internett. Se www.afiber.no for mer informasjon om oss."

Vi golfes!