Banene

Om banene

Arendal & Omegn Golfklubb har en 18 hulls hovedbane av høy standard, en spennende 9 hulls par 3 Pay & Play - bane, samt fotballgolf lokalisert på korthullsbanen.  Golfklubben ble stiftet i 1986, og i 1994 var baneanlegget komplett utbygget.

AOGK er en jevnlig arena for eliteturneringer, og har blitt et sosialt møtested for golfere fra hele landet.

Hvert år besøkes banene av mer enn 7000 gjestespillere. Flere bygninger i området har blitt
restaurert, og nye har kommet til slik at klubben også kan tilby gjester og medlemmer de aller
beste forhold også hva gjelder: servering, møtelokaler, garderobeanlegg, golfbutikk og mer.

Miljøet er hyggelig og imøtekommende, du kan alltid føle deg velkommen til Arendal & Omegn Golfklubb
og Nes Verk Golfpark.